بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020
نوشته شده توسط : رضایی
ریش تراش ویداس مدل Vidas VI-6467

بسیاری از افراد به دنبال ریش تراشی هستند که مدت زمان شارژ شدنش کوتاه باشد تا با استفاده از آن بتوانند به سرعت به اصلاح صورتشان بپردازند. ریش تراش ویداس مدل Vidas VI-6467 این خواسته را به راحتی برآورده می‌کند. این ریش تراش سری برش چرخشی دارد که موجب کوتاه شدن کامل موهای صورت می‌شود. همچنین سری‌های آن از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزایند. با استفاده از سری خط‌ زن می‌توان برای موهای صورت، فرم‌های مختلفی به وجود آورد. ریش تراش ویداس مدل Vidas VI-6467 سری‌هایی دارد که در صورت کثیف‌شدن می‌توان آن‌ها را شست. طراحی ارگونومیک این ریش تراش، دردست گرفتن و قرار گرفتن آن را روی صورت بسیار آسان تر می‌کند. از این مدل می‌توان پس از ۶۰ دقیقه شارژکردن، به مدت ۵۰ دقیقه استفاده کرد.

مشخصات ریش تراش ویداس مدل Vidas VI-6467:

کوتاه کننده بسیار قوی همراه با تیزکننده خودکار
سه تیغ مجزا
دارای خط‌زن برای خط ریش
تیغ‌های قابل شستشو
به‌همراه LCD نمایش باقیمانده اصلاح
شارژ سریع به همراه چراغ نمایشگر شارژ
ضدآب

یکسال گارانتی

درباره برند ایرانی ویداس Vidas:

شرکت ویداس درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از ۴۵ کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده می نماید. در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد. دارا بودن بالاترین استانداردهای داخلی و اروپائی از مزایای محصولات ویداس می باشد. شرکت ویداس در راستای تولید داخلی توانسته است آخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد. مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت در امر تولید و کنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و موفق شده است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها می باشند.

شما می توانید با خرید این ریش تراش، از کیفیت بالای آن برخوردار شوید و همچنین از تولید ایرانی، حمایت کنید.

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ریش تراش, ریش تراش ویداس, ریش تراش شارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن بولگاری اومنیا امتیست Bvlgari Omnia Amethyste زنانه

عطر بولگاری اومنیا آمتیس بلگاری امنیا بنفش Bvlgari Omnia Amethyste عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر بولگاری اومنیا آمتیس عطری است زنانه و باکلاس.

عطر بولگاری اومنیا آمتیست (Bvlgari Omnia Amethyste)، با هاله ای از رنگ ارغوانی به بازار آمد که ترکیبات گلدار و چوبی آن خاص است که توسط Alberto morillas در سال ۲۰۰۶ تولید شد. رایحه ی جنگلی و چوب های معطر آن مناسب جهت استفاده در فصل بهار و در کنار همسر و خانواده است.

طراحی شیشه‌ی اومنیا آمتیست بسیار خاص و منحصر به فرد است. دو نیم‌دایره‌ی بنفش که با زاویه‌ی نود درجه روی هم قرار گرفته‌اند، نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. روی قسمت‌های سفید شیشه نام بولگاری به وضوح دیده می‌شود. با توجه به همین شکل خاص شیشه‌ و همچنین قیمت نه چندان بالای اومنیا آمتیست می‌توانید روی آن به‌عنوان هدیه نیز حساب ویژه‌ای باز کنید. پس از اولین اسپری از این ادو تویلت، بوی گریپ‌فروت به خوبی فضا را پر می‌کند. رایحه‌ی گریپ‌فروت، شیرینی قابل ملاحظه‌ای را ایجاد می‌کند که به واسطه‌ی آن، شادی و نشاط ویژه‌ای خواهید داشت. پس از مدتی بوی گل زنبق و رز جای نت ابتدایی را می‌گیرد. این نت‌ها علاوه بر حفظ شیرینی نت ابتدایی طراوت و تازگی گل‌ها را نیز به شما و محیط اطرافتان می‌بخشد. با گذشت زمان شاهد جانشینی نت‌های انتهایی به جای نت‌های میانی خواهید بود. نت‌های چوبی و آفتابگردان عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. خنکی این ترکیب دوگانه هر آدم خوابی را هوشیار می‌کند.

رایحه اولیه: گریپ فروت , ترکیبات سبز
رایحه میانی: رز , زنبق
رایحه پایه: گل آفتاب پرست , روایح چوبی

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه بولگاری اومنیا, ادکلن زنانه بولگاری اومنیا امتیست, بولگاری اومنیا امتیست, عطر زنانه بولگاری اومنیا امتیست ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن بولگاری اومنیا پارایبا Bvlgari Omnia Paraiba زنانه

عطر ادکلن بولگاری امنیا پارایبا Bvlgari Omnia Paraiba عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر بولگاری امنیا پارایبا عطری است زنانه و جدید.

مجموعه‌ی «امنیا» (Omnia) که متعلق به برند «بولگاری» (Bvlgari) است در اکتبر سال ۲۰۱۵ یک عضو جدید دیگر خود را به نام ادو تویلت «Omnia Paraiba» معرفی کرد. این عطر Omnia Paraiba (امنیا پارایبا) نام دارد و به تأسی از نام سنگ نسبتا ارزشمند برزیلی با نام Paraiba Tourmaline که به رنگ آبی- سبزش معروف است، اینگونه نام گذاری شده است.. این عطر ۶۵ میلی‌لیتر حجم دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. چهره‌ی اصلی کمپین تبلیغاتی Omnia Paraiba کسی نیست جز مدل معروف، یعنی «Edita Vilkeviciute». شکل کلی بطری این عطر مانند دیگر اعضای امنیا ساخته شده است؛ با این تفاوت که رنگ این بطری سبز-آبی است. روی قسمت‌های نقره‌ای بطری نام بولگاری به‌زیبایی حک شده و خودنمایی می‌کند.

به‌محض اسپری‌کردن Omnia Paraiba روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی میوه‌ی ساعتی و پرتقال تلخ خواهید شد. این ترکیب شیرین، انرژی و تازگی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل گاردنیا و گل ساعتی ساخته می‌شوند. بوی شیرین این نت‌‌‌های گلی، انرژی مثبت و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور و غلاف کاکائو تشکیل شده‌اند.

رایحه اولیه: نارنج , میوه گل ساعت
رایحه میانی: گل ساعت , گاردنیای یاسمنی
رایحه پایه: کاکائو , خس خس

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه بولگاری, ادکلن زنانه بولگاری اومنیا پارایبا, بولگاری اومنیا, بولگاری پارایبا, عطر زنانه بولگاری اومنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
کیف لوازم آرایشی مخملی مدل السا

کیف مخصوص لوازم آرایش مدل دلسا، دارای رویه مخملی است و طراحی ساده و دلنشینی دارد. با توجه به جادار بودن و جمع و جور بودن آن شما می توانید از این محصول به عنوان کیف لوازم آرایش مسافرتی استفاده نمایید.

ویژگی های کیف آرایشی السا را بررسی می کنیم:

سایز :  ۲۰ سانتی متر عرض، ۱۲ سانتی متر ارتفاع و ۸ سانتی متر قطر
جنس :   رویه مخملی طرح دار
رنگ بندی :   طلایی، مشکی، طوسی، سبز، قرمز، صورتی
زیپ :   استیل طلایی
دسته :    دارد ( در مدل باریک تر)

بررسی کیف ارایشی السا:

جنس این کیف مخصوص لوازم آرایشی از نوع رویه مخملی است. جنس های رویه مخملی معمولا دوام بهتری نسبت به ورنی براق و یا پارچه معمولی دارند. همچنین انتخاب مدل شطرنجی باعث شده است که مدل این کیف آرایشی از یکنواختی در بیاید.
سایز مناسب این کیف لوازم آرایش باعث می شود که به راحتی قابل حمل باشد و ما بتوانیم آنرا در کیف و یا ساک خود حمل کنیم. در صورتی که سایز آن کوچکتر بود اقلام کمی در آن جا می شد و اگر بزگتر هم بود حمل و نقل آن مشکل می شد.
همچنین ما می توانیم این محصول را به عنوان کیف لوازم آرایش مسافرتی استفاده کنیم. با توجه به جاگیر نبودن آن این مساله یک مزیت محسوب می شود.
با توجه به قیمت مناسب این کیف آرایشی شما با خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش السا یک خرید بصرفه خواهید داشت.
این محصول تولید ملی می باشد و دوخت آن در ایران انجام میشود.
کیف مخصوص لوازم آرایش مدل دلسا، در رنگهای طلایی، مشکی، طوسی، قرمز، بنفش روشن و سبز تولید می شود.

توجه: در صورت موجود نبودن رنگ انتخابی، انتخاب رنگ برای ارسال به صورت رندوم انجام می شود.

کیف لوازم آرایش دلسا را همین الان سفارش دهید و یک الی دو روز دیگر درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: خرید کیف لوازم آرایشی, فروش کیف لوازم آرایشی, خرید اینترنتی کیف لوازم آرایشی, فروش اینترنتی کیف لوازم آرایشی, کیف مخصوص لوازم آرایش, کیف ارایشی, کیف لوازم آرایش مسافرتی, خرید کیف آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
سشوار ویداس مدل Vidas VIR-6360

سشوار از جمله وسایلی است که برای کسانی که به زیبایی و مدل موی خود اهمیت می دهند بسیار ضروری است. سشوار ویداس مدل Vidas VIR-6360 یک سشوار کاملا حرفه ای است. این محصول به رنگ مشکی تولید شده است. میزان گرمای این سشوار قابل تنظیم است. این سشوار به باد سرد نیز مجهز است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. اگر بخواهیم موها را مدل دهیم و به‌عنوان مثال برای یک مهمانی خود را آماده کنیم، معمولا برای مدتی طولانی به سشوار نیاز خواهیم داشت. ممکن است استفاده‌ی طولانی‌مدت از سشوار باعث شود موها بسوزند یا کاربر آزار ببیند. در این شرایط می‌توانید چند وقت یک بار از دکمه‌ی باد سرد استفاده کنید تا به موها آسیبی وارد نشود.

مشخصات سشوار ویداس مدل Vidas VIR-6360:

قدرت: ۲۳۰۰ وات
موتور: AC
کلید سرمای سریع
۲ درجه تنظیم حرارت
محصولی کاملا حرفه‌ای
رنگ: مشکی

یکسال گارانتی

درباره برند ایرانی ویداس Vidas:

شرکت ویداس درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از ۴۵ کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده می نماید. در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد. دارا بودن بالاترین استانداردهای داخلی و اروپائی از مزایای محصولات ویداس می باشد. شرکت ویداس در راستای تولید داخلی توانسته است آخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد. مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت در امر تولید و کنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و موفق شده است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها می باشند.

شما می توانید جهت بهره مند شدن از کیفیت بالای این سشوار و همچنین حمایت از تولید ایرانی، این سشوار را خریداری کنید.

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: سشوار, سشوار ویداس ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ریش تراش ویداس مدل Vidas VI-6469

بسیاری از افراد به دنبال ریش تراشی هستند که مدت‌زمان شارژ کوتاهی داشته باشد تا با استفاده از آن بتوانند به‌سرعت به اصلاح صورتشان بپردازند. ریش تراش ویداس مدل VIdas VI-6469 این خواسته را به‌راحتی برآورده می‌کند. این محصول سری برش چرخشی دارد که موجب کوتاه‌شدن کامل موهای صورت می‌شود. همچنین سری‌های آن از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزایند. با استفاده از سری خط‌ زن می‌توان برای موهای صورت، فرم‌های مختلفی به وجود آورد. نمی‌توان از ریش تراش ویداس مدل VIdas VI-6469 به‌صورت خشک و مرطوب استفاده کرد. اما سری‌هایی دارد که در صورت کثیف‌شدن می‌توان آن‌ها را شست. طراحی ارگونومیک این محصول دردست‌گرفتن و قرارگرفتن آن را روی صورت بسیار آسان‌تر می‌کند. از این مدل می‌توان پس از ۶۰ دقیقه شارژکردن، به مدت ۵۰ دقیقه استفاده کرد.

مشخصات ریش تراش ویداس مدل Vidas VI-6469:

دارای سه تیغ جداگانه
دارای خط‌زن برای خط ریش
دارای LED نمایش باقیمانده اصلاح
قابل شستشو
سر جداشونده
شارژ سریع ۱ ساعته

یکسال گارانتی

درباره برند ایرانی ویداس Vidas:

شرکت ویداس درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از ۴۵ کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده می نماید. در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد. دارا بودن بالاترین استانداردهای داخلی و اروپائی از مزایای محصولات ویداس می باشد. شرکت ویداس در راستای تولید داخلی توانسته است آخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد. مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت در امر تولید و کنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و موفق شده است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها می باشند.

شما می توانید با خرید این ریش تراش، از کیفیت بالای آن برخوردار شوید و همچنین از تولید ایرانی، حمایت کنید.

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ریش تراش, ریش تراش ویداس ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن کریستین ساواج دیور Sauvage Dior مردانه
عطر ادکلن مردانه ساواج عطر جدیدی از برند فوق مطرح و سلطنتی کریستین دیور در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ با رایحه ای گرم و تند و با طرحی از فرانسوا دیماچی به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد. طرح تبلیغاتی عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج با حضور بازیگر مشهور جانی دپ تهیه و منتشر شد. عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج نشات گرفته از نسخه ی اصلی دیور ساواج سال ۱۹۹۶بوده و بعد از تجدید دو سری دیگر از این خانواده سرانجام با ظاهری متفاوت و با رایحه ای گرم و تند تقدیم طرفداران این برند شد.
در نت بویایی عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج از ریشه ی تازه، خام و مواد تشکیل دهنده ی طبیعی استفاده شده است. یادداشت این عطر از عنبر کالابریایی و برخورد با ترنج و فلفل سیچوان و دنباله ای چوبی تشکیل شده است.
طرح بطری عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج نمایانگر آسمان آبی است که تحت پوشش خود، مناظر سنگی و گرم در زیر نور خورشید صحرا را دارد. دارای رایحه ای طولانی مدت و پخش بویی متوسط رو به بالاست. از رایحه ی عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج میتوان در تمام فصول سال و به درازای شبانه روز بهره برد.
نکته ی جالب در خصوص عطر ساواج این است که رایحه ی خود را با حرارت و تند آغاز می کند اما پس از گذشت مدتی آنرا تغییر و به صورت رایحه ای شیرین اغواگری می نماید. برخی از کاربران آنرا تلخ، برخی تند و برخی شیرین می پندارند، در صورتیکه این عطر با جابجا شدن نت های بویایی خود تغییر رایحه هم می دهد. پس برای دریافت کیفیت بالای این عطر کافیست به آن زمان دهید.
خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن دیور, ادکلن ساواج, ادکلن ساواج دیور, ادکلن مردانه, ادکلن مردانه کریستین ساواج دیور, ساواج دیور, کریستین ساواج دیور ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن جورجیو ارمانی اس آی Giorgio Armani Si زنانه
ادکلن جورجیو ارمانی اس ای Giorgio Armani Si زنانه، محصولی جدید و زنانه از برند سرشناس جورجیو آرمانی ، در اواخر سال ۲۰۱۳ توسط کریستین نایجل طراحی و به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. رایحه ی شیرین و ملایم آن مناسب روزهای خنک پائیزی و شب های تابستانی است. نت این محصول محرک و فوق جذاب با پخش بوی عالی آنرا ، میتوان در دسته ی بویایی  رایحه های مدیترانه ای قرار دارد.
در رایحه ی ابتدایی آن برگ انگور فرنگی و بدنبال آن در میانه فریزیا و گل رز و در آخر چوب های معطر جنگلی ، نعناع هندی و وانیل را احساس میکنیم. عطری زنانه که حس قدرت ، جذابیت و نهایت زنانگی را در مخاطب خود برمی انگیزد. این عطر خاصیتی با وقار و راز آلود را به خانم ها میبخشد. خصوصیتی که با ملایمت و شیرینی لطیف خود به حرارت و حلاوت بانوان می افزاید. مناسب برای رده ی سنی ۲۳ تا ۳۳ سال بوده و با سیستم تغییراتی که در بدن زنان رخ می دهد و باعث تنظیم هورمون های زنانه گی میگردد، هماهنگ میباشد.
ادکلن جورجیو ارمانی اس ای Giorgio Armani Si زنانه، توسط چهره ی تبلیغاتی خانم کیت بلانشت استرالیایی در برنامه ی لورئال لوکس و با همکاری ایزابل هوپر بازیگر سرشناس تئاتر سیدنی به جهان معرفی شد.
خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه جورجیو ارمانی, ادکلن زنانه جورجیو ارمانی اس ای, جورجیو ارمانی اس ای ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن هررا گود گرل Herrera Good Girl زنانه
عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل Carolina Herrera Good Girl for women  در سال ۲۰۱۶ با شعار  یادآور توانایی اغواگری ذاتی یک زن که در عین سادگی است و توسط برند Carolina Herrera طراحی وارد بازار جهانی شد. عطر دختر خوب، عطری جذاب و هیجان برانگیز است که سفری سحرانگیز با رایحه ای جدید و متفاوت را تداعی می کند، همچنین با دارا بودن رایحه شرقی، آتش اشتیاق را برای هواداران وفادارش شعله ور می سازد.
این ترکیب خلاقانه و اعتیاد آور در نت ابتدایی با ترکیبی از قهوه و بادام آغاز می شود. پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی نت میانی با ترکیبی از گل مریم و گل یاس جای نت اولیه را گرفته و باعث کاهش استرس در شما می شود. نت پایه با گذشت مدت زمان زیادی با ترکیبی از کاکائو و دانه تونکا وارد این مسیر بویایی شده و باعث مرموز شدن این ادوپرفیوم بی نظیر می شود.
از Karrie Kloss به عنوان یک مانکن برای تبلیغ عطر GOOD GIRL استفاده شده است و بطری به شکل کفش آن با رنگ سورمه ای لوکس و پاشنه ی طلایی، زیبایی آن را چندینبرابر کرده و توجه همه را به خود جلب می‌کند. عطر دختر خوب با دارا بودن پراکندگی و ماندگاری خوبی که دارد برای استفاده در شب ها سرد سال و میهمانی های شبانه بسیار مناسب می باشد.

نت های بویایی عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل Carolina Herrera Good Girl for women:

رایحه اولیه : بادام , قهوه
رایحه میانی : مریم , یاس
رایحه پایه : غلاف کاکائو , لوبیای تونکا

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه گود گرل, ادکلن کارولیناهررا, ادکلن گودگرل, عطر زنانه گود گرل, گودگرل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن مردانه ۲۱۲ وی ای پی وایلد پارتی Wild Party
عطر ادکلن مردانه ۲۱۲ وی آی پی وایلد پارتی ، عطر جدیدی از برند کارولینا هررا در سال ۲۰۱۶ بوده و بعد از درخشش نسخه های وی آی پی مردانه در سال ۲۰۱۰ و وی آی پی رز در سال ۲۰۱۴ و همچنین نسخه ی محدود سال ۲۰۱۵ تحت نام وی آی پی کلوب ادیشن ، به بازار عرضه شد. این عطر همزمان با جفت زنانه ی خود به مارکت بین المللی راه یافت و با تعریفی از ادای احترام به رقص و شب زنده داری در شهر نیویورک پ، طراحی شد.
عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا ۲۱۲وی آی پی وایلد پارتی شور و هیجان حاصل از شب زنده داری شهر نیویورک را به تصویر کشیده است. این عطر که دارای رایحه ای چوبی و تند است برای آقایان شهری مدرن در نظر گرفته شده است. در ابتدا با توافقی تند از فلفل سیاه باز شده، در میانه منجر به طراوت برگ گل سوسن شده و پایانی پر جنب و جوش با یادداشت های چوبی دارد. این عطر با سایز ۱۰۰ میلی لیتر و غلظت ادو تویلت در اختیار عموم قرار گرفته است.
عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی وایلد پارتی دارای بطری بسیار زیبایی با طرحی از روی فلس های ماهی بوده و به رنگ سیاه در کاوری زیبا به رنگ نقره ای برای بیان تاریکی محض شبانه در شهر نیویورک می باشد.
خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن مردانه 212 وی ای پی وایلد پارتی Wild Party ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن ۲۱۲ وی آی پی کلوب ادیشن Vip Club Edition مردانه

ادکلن ۲۱۲ وی آی پی کلوب ادیشن Vip Club Edition مردانه، از برند خوش نام و آوازه ی کارولینا هررا ، در سال ۲۰۱۵ به دنبال سری نسخه های قبلی خود یعنی ۲۱۲ وی آی پی ، از این برند طراحی و به بازار عرضه گشت. عطر ادکلن مردانه ۲۱۲ وی آی پی کلوب ادیشن، عطری است که با الهام از تصویر شبهای نیویورک طراحی شده است. مناسب هر فصل از سال بوده و از آن در درازای شبانه روز بهره برد. در مسیر بویایی اش ابتدا آمیزه ای از لیمو ترش، خاویار به همراه یادداشت های آبی دریا به استقبال شنونده می رود. چندی بعد با رایحه ی فلفل و جوز و نتهای چوبی کارش را ادامه داده و سرانجام با نبض قوی شکلات و نت های چوبی کار خود را به پایان رسانده و ماندگار می گردد.

با توجه به رای کاربران یادداشت اصلی عطر ادکلن مردانه ۲۱۲ وی آی پی کلوب ادیشن، لیمو ترش برگزیده شده است. عطر ادکلن مردانه ۲۱۲ وی آی پی کلوب ادیشن پس از خشک شدن بر روی پوست رایحه ای شیرین داشته اما پخش بویی همچون چوب به انضمام ترشی لیمو را با خود به همراه دارد. بیشترین کاربرد را برای شبانه روز و در فصولی که درجه حرارت کمتری دارند می توان از آن در نظر داشت.
با توجه به ادامه دار شدن ظاهر نسخه های قبلی و پیروی از آنها، ظاهر بطری این محصول این بار با شیشه ی ترام رنگی از بی رنگ به طلایی به صورت رنگین کمانی در حرکت بوده و در حدود پانصد گرم وزن را داراست، که نسبت به نسخه های پیشین کمی سنگین تر می باشد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: 212 وی ای پی, ادکلن مردانه 212 وی ای پی کلوب ادیشن, ادکلن مردانه وی ای پی, عطر وی ای پی کلوب, کلوب ادیشن, وی ای پی کلوب ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن زنانه ایف سن لورنت مانیفستو Yves Saint Laurent Manifesto
عطر ادکلن زنانه ی مانیفستو از کمپانی خوش سابقه ی ایوسن لورن که در اواخر سال ۲۰۱۲ توسط طراحان لاک دانگ و آنه فلیپو خلق گردید، به دنیای عطر معرفی شد.
رایحه ی ملایم و شیرین آن که سبکی مدرن و کلاسیک توام با هم ارائه میکند در دسته ی رایحه های گل های شرقی طبقه بندی می شود. این محصول که با نام بیسکوئیت وانیلی معروف گردیده سمبلی از عشق ، محبت به همراه شجاعت ،جسارت ، وقار و سنگینی برای بانوان می باشد. در زمان تبلیغ برای ادکلن زنانه مانیفستو، از این جمله استفاده شد و با این شکل معرفی گردید:
این عطر در شما ارزش های قوی مانند عشق مطلق ، تعهد تزلزل ناپذیر و جسارتی زنانه به وجود می آورد.
در رایحه ی اولیه ی آن ترکیبات سبز ، مویز سیاه و ترنج به استقبال شنونده می رود و چندی بعد در رایحه ی میانی آن یاسمن و گل برف رایحه ی قبلی را تکمیل نموده و بدنبال آن و در رایحه ی پایانی و اصلی با سدر ، دانه ی تونکا ، چوب صندل سفید و بوی غالب شیرین و لذیذ وانیل به اتمام می رسد.
خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن ایف سن لورنت مانیفستو, ادکلن زنانه مانیفستو, ادکلن مانیفستو, ایف سن لورنت, عطر زنانه ایف سن لورنت, عطر زنانه مانیفستو, مانیفستو, عطر مانیفستو ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن تانگو سن سیرو زنانه SANSIRO TANGO
سن سیرو اولین عطر باز(عطری که بویی شبیه به بوی عطرهای برند معروف ولی با قیمت بسیار مناسب تر از نوع اصلی آن دارد) است که بوسیله وزارت بهداشت ترکیه اجازه فعالیت دارد.
تمامی ترکیبات محصولات سن سیرو از گلهای درجه یک طبیعی و عصاره های معطر ساخته شده است. هیچکدام از محصولات سن سیرو از مواد مصنوعی ساخته نشده است.
هدف کمپانی سن سیرو خدمت به مشتری برای سالهای متمادی، با تهیه مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

برند: سن سیرو
نوع عطر: Eau De Toilette
فصول استفاده: فصول گرم
رایحه اورجینال مشابه: lacoste pour femme
نوع رایحه: ملایم ، شیرین
مقدار ماندگاری: ۵-۸ ساعت
میزان پراکندگی: خوب
حجم: ۵۰ میل

خرید


:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن تانگو, تانگو زنانه, ادکلن سن سیرو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد